پیش بینی حضور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در اندیمشک 

رئیس ستاد اربعین اندیمشک گفت: در ایام اربعین امسال پیش بینی حضور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک می‌شود.

یوسف زمانی اصل سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: در دهه اول ماه محرم مردم اندیمشک با حضور باشکوه خود در مراسمات عزاداری و سوگواری بار دیگر عشق و علاقه خود را به اسلام و اهل‌بیت نشان دادند.

او می‌گوید: برنامه اربعین یک کار ملی و جهانی است، اما با  امکانات شهرستانی اجرا شود  و پرچم سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) همچون سال‌های قبل در اندیمشک بالا باید  باشد.

به گفته زمانی اصل مردم شهرستان در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی در حوزه  پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی داشته اند و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است  و ان شاءالله امسال نیز  مردم و مسولین شهرستان خدمت گذر زائران خواهند بود.

به گفته او کمیته‌های اربعین در حوزه اسکان، پذیرایی، امنیتی، اطلاع رسانی و ... در شهرستان تشکیل شده و جلسات کمیته‌های اربعین تا پایان ماه صفر باید ادامه داشته باشد.

 سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: مسولین به صورت شبانه روزی پای کار باشند ورودی و خروجی‌های شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از  زائران حسینی می‌شوند

او ادامه داد: اندیمشک در حال آماده سازی میزبانی از زائران اربعین حسینی است  شور و شوق حسینی در اندیمشک بی‌نظیر است و میادین اصلی و پرتردد  شهرستان توسط شهرداری‌ها سیاپوش شوند.

این مقام مسئول با تأکید بر همراهی و همدلی و وحدت و انسجام در ادارات شهرستان گفت: همه ادارات باید انسجام داشته باشند و در کنار هم به صورت جهادی و حسینی جهت معرفی شعار اندیمشک در مسیر بهشت حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.